Hazır yazılımlara üye olan yabancı botlar hakkında bir soru ?

Posted on: Haziran 5, 2010

Benim anlamadığım birşey var joomla tarzı sitelere üye olan yabancı saçma mailli botları siteye üye yapıp ne yapıyorlar ??

Yani yaklaşık 5 aydır üye olması için sitedeki captcha yı falan iptal ettim yaklaşık 500 bot siteme üye oldu ama hiç bişi yok ne konu açıyorlar ne spam yapıyorlar ??

EE bunlar ne yapıyor ? Bot saldırısında falan mı kullanılıyor ?

Devamini Oku

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: