Perfect UVs by Pelt Mapping in 3ds Max

Posted on: Ocak 9, 2010


In this 3ds Max tutorial Korosh Ghanbarzadeh explains the Pelt Mapping function, which is a perfect tool for creating UVs for objects.

UVs are the key to taking full advantage of 3D software. In fact, you can’t do much without a good UV set. Many Important functions such as Displacement concept and Texturing are directly depended on an object’s UVW mapping. So I’ve decided to show you how to create qualified UVs inside 3ds Max.

Read more …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: