Creating a Toon Shader in 3ds Max

Posted on: Şubat 20, 2009


Creating a Toon Shader in 3ds Max . This tutorial covers manually creating a toon shader inside 3ds Max using a falloff map and using Mental Ray for the outlines.

Creating a Toon Shader in 3ds Max from Sean Bellinger on Vimeo.

Credit by Sean Bellinger

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: