Creating a Toon Shader in 3ds Max

Posted on: Şubat 20, 2009


Creating a Toon Shader in 3ds Max . This tutorial covers manually creating a toon shader inside 3ds Max using a falloff map and using Mental Ray for the outlines.

Creating a Toon Shader in 3ds Max from Sean Bellinger on Vimeo.

Credit by Sean Bellinger

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

Reklamlar

  • shopping: Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other websites? I have a blog based upon on the same information you discuss and
  • seo: Hi, after reading this amazing article i am also delighted to share my know-how here with colleagues.
  • cracx.Com: It's very straightforward to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this post at this website.

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: