Making of The Hole part 3

Posted on: Ekim 24, 2008



9. Apply these parameters to the spline to obtain tubular:

10. Scale out these splines to make it out of the greeble and obtain this:
11. Now you can create other buildings like this:
12. Deactivate the modifier and go back to editable Poly => polygon level. Select these polys and detach them as clone “scatter_base”:
13. Select the building done in 11. and select scatter in Compound Object.
14. Set these parameters in scatter:
By playing with all those stuff you reach these kind of modeling:

Copyright © Jean-Francois Liesenborghs
Source : http://www.3dimensions.us
———————————-

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: